.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده‌ای
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری مازندران از رسیدگی به ۳۵ فقره تخلفات حمل و نقل جاده‌ای در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، ابوالفضل صفری گفت: به ۳۵ فقره تخلفات حمل و نقل جاده‌ای مازندران طی ۲ ماه گذشته در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ رسیدگی شد.
او می‌گوید: از این تعداد ۷ فقره رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و ۲۸ فقره نیزمربوط به تخلفات رانندگان بوده که بر اساس آن ۵ تخلف شرکت در بخش حمل و نقل کالا و ۲ شرکت‌در حوزه مسافر بوده است.

به گفته صفری اخذ کمیسیون اضافی، پرداخت نکردن کرایه رانندگان، عدم اخذ بارنامه، اضافه تناژ و رعایت نکردن ضوابط ایمنی، شکایات حوزه حمل و نقل بار توقف اتوبوس‌ها درمیادین، واگذاری وسلیه نقلیه به راننده فاقد صلاحیت و فقدان برگ معاینه فنی را ازعمده تخلفات رسیدگی شده در این کمیسیون‌ها عنوان کرد.

او می‌گوید: تخلفات مربوط به شرکت‌های حمل ونقل در کمیسیون ماده ۱۲ وتخلفات مرتبط با رانندگان در کمیسیون ماده ۱۱ مطرح و مورد رسیدگی و اعمال قانون شد که به همین علت در سال گذشته شاهد کم‌تر شدن تخلفات به‌ویژه تخلفات بخش ایمنی و حادثه‌ساز از سوی رانندگان بودیم.

کاربران می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ با اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان ارسال و پیگیری کنند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.